Kurzy

Úspěšní v rozvoji druhých.

Business Impact

Úspěšný telemarketing

Telefonujte profesionálně se zákazníky

Informace o kurzu

Délka kurzu:
Cena kurzu:
Termíny kurzu:
1 den
5900 Kč bez DPH
24.10.2017 (Praha)

divider

Komu je kurz určen

Všem, kdo přicházejí do telefonického kontaktu se zákazníky; obchodníci, prodejci, manažeři, zaměstnanci recepce, telemarketingu, zaměstnanci servisního oddělení a reklamací.


Popis kurzu

Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra, asistentka, obchodník či manažer – každodenně přicházíme do telefonického kontaktu s našimi zákazníky. To, jakým způsobem telefonicky komunikujeme, přímo ovlivňuje úspěšnost a zisky naší společnosti. Pokud budeme zákazníkovi poskytovat profesionální služby, naučíme se jak jednat s rozčíleným zákazníkem, klást cíleně zaměřené otázky či zdokonalíme-li naši rétoriku v telefonu, budeme úspěšnější.


Obsah kurzu

  • Vaše role a vztahy se zákazníky
  • Telefonní prodejní proces
  • Plánování a příprava telefonického rozhovoru
  • Získání zájmu volaného a úspěšné navázání hovoru
  • Zapojte to nejlepší, co je ve vašem hlasu
  • Jak uklidit pocuchané nervy
  • Umění naslouchat
  • Umění správně se ptát
  • Komunikační techniky
  • Jak se naučit číst myšlenky
  • Jak přistupovat k odmítnutí
  • Úskalí komunikace po telefonu
  • Time management kontaktu se zákazníkem
  • Úspěšné zakončení hovorů

Chcete tento kurz šitý na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás.