Otevřené tréninky a kurzy
Motivace a delegováníJak na to, abychom „správně“ motivovali?
3.10.2017
|
3.10.2017
|
Více o kurzu | |
Poprvé manažerem - Dosahujte očekávaných výkonůCo musíte udělat pro úspěch
11.-12.10.2017
|
11.-12.10.2017
|
Více o kurzu | |
Úspěšný telemarketingTelefonujte profesionálně se zákazníky
24.10.2017
|
24.10.2017
|
Více o kurzu | |
Buďte asertivní - Získejte respekt a osobní moc!Nenechte sebou manipulovat a prosaďte se!
31.10.2017
|
31.10.2017
|
Více o kurzu | |
Rozvíjejte Vaši Emoční Inteligenci!Jiný druh inteligence
7.11.2017
|
7.11.2017
|
Více o kurzu | |
Time Management - Moudré řízení času a prioritZískejte zpět svůj ztracený čas!
14.11.2017
|
14.11.2017
|
Více o kurzu | |
Transakční analýza (TA): Obchodní psychologie a Organizační chováníZpůsob, jak analyzovat problémy v komunikaci
28.11.2017
|
28.11.2017
|
Více o kurzu | |
Jak působit na lidi: Získejte co nejvíce s co nejmenší námahou!Telefonujte profesionálně se zákazníky
5.12.2017
|
5.12.2017
|
Více o kurzu | |
Umění vyjednávat: Vyjednávejte s úspěchem!Jak dostat to, co chcete
13.12.2017
|
13.12.2017
|
Více o kurzu | |
Úspěšná asistentka – podpora prestižní firmyPravá ruka manažera
14.12.2017
|
14.12.2017
|
Více o kurzu | |
Ovlivňování a přesvědčováníSchopnost vyjádřit myšlenku je téměř stejně důležitá, jako samotná myšlenka
19.12.2017
|
19.12.2017
|
Více o kurzu | |
Strategický marketingStrategické plánovaní jako klíč k úspěchu
20.12.2017
|
20.12.2017
|
Více o kurzu | |
Prodejní dovednosti pro profesionály (PDP)Co by to pro Vás znamenalo být ještě lepším obchodníkem?
9.-10.1.2018
|
9.-10.1.2018
|
Více o kurzu | |
Jak správně vést hodnotící pohovorySkutečný manažerský nástroj rozvoje
15.1.2018
|
15.1.2018
|
Více o kurzu | |
Řešení konfliktů - Conflict ManagementJak jednat s problematickými lidmi
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Leadership v náročných časechSchopnost udávat správný směr
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Leadership - umění véstPracujte na svém úspěchu
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
5 klíčových faktorů ke zvládání konfliktůJak jednat s problematickými lidmi
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Prezentujte s jistotou!Jak překonat nervozitu a vystupovat s jistotou!
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Vyhněte se smrti z Powerpointu!Tipy a triky, jak lépe využívat powerpoint
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Neurolingvistické programování (NLP) pro byznysJak v práci dosáhnout vynikajících výsledků
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Jak pracovat efektivněji s ostatními pomocí MBTINový pohled na komunikaci v zaměstnání i v osobním životě
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Komunikační dovednostiJak prodávat řešení, která budují silnější a ziskovější klientské vztahy
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Příprava Assessment Centra/Development Centra dle norem DIN 33430Požadované standardy AC/DC dle DIN 33430 – Dovednosti hodnotitele – AC/DC centre design & management – Vytvoření kompetenčního modelu – Vedení pohovorů AC/DC
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Řešení obtížných situací zaměstnanceZvládejte účinně zaměstnance i obtížné situace
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Jak najít a vybrat správné zaměstnanceVyberte si nejvhodnějšího kandidáta!
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Transakční analýza a psychologie prodejeZpůsob, jak analyzovat problémy v komunikaci
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Umění přesvědčivé komunikace
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu | |
Vyjednávejte směrem k ANO (Prodejní edice)
na dotaz
|
na dotaz | Více o kurzu |
Kategorie kurzů
Business ImpactHR a Personal Impact
Manažerské dovednosti
Osobnostní rozvoj
Prezentační a komunikační dovednosti
Prodej